Alla inlägg under juli 2009

Av Gun - 5 juli 2009 09:03

japp 3 inlägg hinner det bli idag. Komiskt vad jag som knappt bloggat på en vecka.

Här är iallafall ett kort där jag fått nytta av mina spellbinders. ? att den coola stjärnan lyser i mörkret. Använde mig nämligen av en stjärna från en sats av självlysande som man använder för att dekorera bla barnrum tihi.

Nej nu har lillkillen vaknat så ha nu en fortsatt trevlig dag allihopa.

Av Gun - 5 juli 2009 08:51

varmt är det i lägenheten så jag kunde inte sova längre.

Ville haft fönstret öppet men galna ungdomar höll på att gasa upp sina jäkla bilar igårnatt. Typist va.. så det slutade med att jag fick gå upp och stänga fönstret.

Passar på att skicka en hälsning till dig Sofie, jag hoppas du haft och har det toppen på mammablogg galan.Igår blev jag väldigt fundersam när en fd kompis skickade vänförfrågan på facebook. Funderar fortfarande på hur jag skall göra. Fast antar att det nog bara var massutskick till ett antal personer hon upplyste ju mig klart att hon inte ville umgås med mig pga att jag kritiserade henne för mycket. Svårt att vara som jag alldeles för ärlig och frispråkig. Menmen fortfarande svårt att stötta personer som ger sig in på relationer med personer som sårat dem så himla djupt. Iallafall om man skall tro kompisen..

Nej nu till något roligare. Har lekt lite med spellbinders stansarna och jag säger bara det jag älskar dem. Önskar bara att någon kunde ge mig fler...

Skall se om jag blir färdig att visa upp något kort där jag använt mig av dem..

Vad hittar ni andra på i sommarvärmen?

Lämna gärna en liten kommentar. Kram på er alla.

Av Gun - 5 juli 2009 08:42

japp hitta en trevlig tävling med en supersöt klänningvinst på metrobloggen.  Så ni tillhör jag den stora skaran som hoppas på vinsttur.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10365967


Nu hoppas jag bara att länken skall kunna funka tihi.

Skriver strax ett annat inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards