Alla inlägg den 21 september 2008

Av Gun - 21 september 2008 20:05

Har ju inte lagt ut någon bild på mig än så här kommer en iallafall.

Var och klippte mig i onsdags. Mycket hår åkte bort. Håret låg så fint när man varit hos frissan, inte alltid lika lätt och få det så fint hemma dock.

Hade varit toppen att ha en frisör som kom och fixade håret på en varje morgon. Drömma kan man ju alltid...


Av Gun - 21 september 2008 19:49

Hejsvejs!

dags att våga visa upp ett av mina kort. Baksidan blev lite knasig eftersom jag så smart hade fäst motivet på baksidan innan jag skrev inuti kortet. Jodå kortpapperet visade sig vara för tunt så texten lyste igenom. Lysande idé dök upp varför inte gå loss med en makeupsvamp och flerfärgad stämpeldyna. + en avslutning med guldfärgad dyna. Tihi alla andra hade nog bara gjort om kortet skulle jag tro, men det blev lite annorlunda iallafall.

Lämna gärna någon rolig kommentar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards