Alla inlägg den 22 november 2008

Av Gun - 22 november 2008 16:08

Hej här kommer inlägg 2 för idag med en bild från vår uteplats och 3 utav de julkort jag hittintills har hunnit göra. Inser nog att man lätt fyller bildkvoten på bloggen om man lägger bild på allt man gör tihi.

Iallafall hoppas jag att ni som kikar in kan bli lite inspirerade.


Av Gun - 22 november 2008 15:56

tihi. Jag skulle såklart gjort detta igår men som vanligt sker mycket med minst en dags fördröjning.

Snön föll verkligen över Helsingborg igår. Tänk att allt det gråa blir så vackert med ett lager snö på. Brr kallt var det oxå. Var ute först en sväng på dagen och förhörde mig om eventuell praktikplats. Har jag tur så har jag faktiskt en på gång, vem vet.


På kvällen var jag ute hos min tjejkompis i Hyllinge och hälsa på. Vi satt och pyssla till sent tills det var dags för mig att hinna med nattbussen. Tjoho vad mycket grejer jag tvunget skulle släpa med.

Hade ändå varit tvungen att lägga av en del hemma för det blev för tungt att bära annars.

Två julkort blev färdiga ett tredje på G.

Hjälpte min kompis att embossa lite. Hon gillade det skarpt.

Tänk så mycket ett guldglittrigt embossingpulver kan göra.

Skall se om jag kan lyckas lägga in bild på något/några av de julkort jag hunnit göra hittills.

Önskar er alla en vintrigt trevlig lördagskväll

Ovido - Quiz & Flashcards