Direktlänk till inlägg 11 februari 2016

morr

Av Gun - 11 februari 2016 16:02

att man alltid måste dubbelkolla allting..

ska snart flytta från den här j***a lägenheten men innan dess ska man tydligen få lite mer stryk....

Helsingborgshem lovade mig i samband med att jag skrev kontraktet för nya lägenheten att jag skulle slippa betala dubbel hyra pga att drottning h projektet ville åt min lägenhet snabbare... så istället för att ha en månad på mig att flytta ville de helst ha ut mig senast den 2e mars... vvilket lett till att jag fått trixa och fjäska för de som bor där nu att få flytta in innan besiktningen den 29... så ja tanken är att flytten ska gå den 27e februari...

nu finns det ju risk för att jag inte hade behövt stressa alls... om jag nu kanske får hela månaden på mig...

verkar inte som den ena vet vad den andra lovar där....

så fått jaga rundor och nu väntar jag på besked..

så behövde skriva av mig...  längtar efter att få flytta in nu så jag kan komma bort från den här lägenheten snart..

idag rev de inglasningen några dagar för tidigt..

de såg väl att jag förberedde och tömde inför nästa vecka så då började ena gubben montera ner redan..

bara rörigt här nu måste jag verkligen ge mig ut på en promenad och bli av med lite ilska...

något roligare är att jag har fått kontakt med en lagom förvirrad person som jag..  får väl se om det försvinner i förvirrningen eller om det kan bli något....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 8 mars 2019 19:09

idag har jag typ för första gången i mitt liv anmält mig till att frivilligt springa ett lopp i Malmö i maj. Colour obstacle rush. Jag som aldrig brukar springa utan bara promenera..  men när man är vilsen i livet behöver man ett mål att sträva mot.....

Av Gun - 21 maj 2018 21:27

jag är en tänkare och ibland  lite för mycket grubblare.. livet tar sig olika håll för oss alla.  för några veckor sedan stod mitt jobb mig upp i halsen och relationer/ chatt med veliga män. Min längtan för att fly och realisera en många år gammal ...

Av Gun - 19 december 2017 21:03


Årets  ålderskris grej  blev ju faktiskt  riktigt  fint  när det  äntligen  läkte.. passade på  i våras att ta tag i en dröm om att  pierca mig  i naveln och  får säga att jag är riktigt  nöjd med  resultatet.  Tips på  ni som funderar över  att göra...

Av Gun - 2 augusti 2017 19:13

jag har känt mig lat och slö sista tiden som inte orkar lika mycket som alla er andra som joggar och gymmar men har bara hostat och snörvlat ju.. lite förkylning som av någon anledning bara fortsatte.. efter lite push från brorsan så uppsökte jag vår...

Av Gun - 20 maj 2017 09:55

så mycket händer i livet hela tiden.. möter människor som lovar att vara där men försvinner för livet tar sig en annan väg. fick ord skickade som berörde mig idag och triggade igång min hjärna att få ner lite av mina tankar på detta virtuella pappret...

Ovido - Quiz & Flashcards