Direktlänk till inlägg 30 november 2015

sårade själar

Av Gun - 30 november 2015 13:47

så många sårade själar runtomkring mig.

hur läker man dem utan att själv försvinna.

jag vet redan svaret är att läka sig själv först och sedan sprida den läkande kraften vidare.

att se de krafter som finns runt omkring oss. Vare sig det är i en väns tröstande kram, ett fågelkvitter mitt i natten , samtal med vänner eller ett tänt ljus som lyfter bort mörkret.

Att våga stå själv ett litet tag men ändå kunna ta emot den stöttning jag behöver..

att finna den inre frid som jag saknat ett tag att finna min inre styrka som finns där.

att sluta tvivla så mycket på mig själv.

den finns och ska spira och gro tills det blir ett världsträd..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun - 8 mars 2019 19:09

idag har jag typ för första gången i mitt liv anmält mig till att frivilligt springa ett lopp i Malmö i maj. Colour obstacle rush. Jag som aldrig brukar springa utan bara promenera..  men när man är vilsen i livet behöver man ett mål att sträva mot.....

Av Gun - 21 maj 2018 21:27

jag är en tänkare och ibland  lite för mycket grubblare.. livet tar sig olika håll för oss alla.  för några veckor sedan stod mitt jobb mig upp i halsen och relationer/ chatt med veliga män. Min längtan för att fly och realisera en många år gammal ...

Av Gun - 19 december 2017 21:03


Årets  ålderskris grej  blev ju faktiskt  riktigt  fint  när det  äntligen  läkte.. passade på  i våras att ta tag i en dröm om att  pierca mig  i naveln och  får säga att jag är riktigt  nöjd med  resultatet.  Tips på  ni som funderar över  att göra...

Av Gun - 2 augusti 2017 19:13

jag har känt mig lat och slö sista tiden som inte orkar lika mycket som alla er andra som joggar och gymmar men har bara hostat och snörvlat ju.. lite förkylning som av någon anledning bara fortsatte.. efter lite push från brorsan så uppsökte jag vår...

Av Gun - 20 maj 2017 09:55

så mycket händer i livet hela tiden.. möter människor som lovar att vara där men försvinner för livet tar sig en annan väg. fick ord skickade som berörde mig idag och triggade igång min hjärna att få ner lite av mina tankar på detta virtuella pappret...

Skapa flashcards